مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:552021-08-28سياسي

تشکیل نظام صنفی رسانه دغدغه خبرنگاران را رفع می کند


رییس بسیج رسانه گیلان، با بیان اینکه تشکیل نظام صنفی در رسانه می تواند بسیاری از مشکلات خبرنگاران را سامان بخشد، گفت: نظام صنفی رسانه می تواند دغدغه های مجموعه های رسانه ای و خبری را کاهش دهد.

- ایسنا/گیلان رییس بسیج رسانه گیلان، با بیان اینکه تشکیل نظام صنفی در رسانه می تواند بسیاری از مشکلات خبرنگاران را سامان بخشد، گفت: نظام صنفی رسانه می تواند دغدغه های مجموعه های رسانه ای و خبری را کاهش دهد.

مهدی پارسا در دیدار با نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی که در دفتر سازمان بسیج اقشار سپاه قدس استان گیلان برگزار شد، به مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران استان اشاره کرد و گفت: بیمه، امنیت شغلی، معیشت و اقتصاد از جمله دغدغه های اصلی خبرنگاران است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی یکی از مهمترین مشکلات خبرنگاران را بیمه دانست و افزود: از نمایندگان مجلس انتظار داریم راه حل قانونی برای رفع مشکل بیمه خبرنگاران پیدا کنند.

رییس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مطالبه گری مردم توسط رسانه ها، عنوان کرد: رسانه ها نقش محوری در پیگیری و رفع مشکلات مردم ایفا می کنند.

پارسا، با اشاره به برگزاری سلسله نشست های سازمان بسیج رسانه گیلان با نمایندگان مجلس جهت احصای مشکلات خبرنگاران، بیان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نظام صنفی رسانه دغدغه خبرنگاران را رفع می کند

تشکیل نظام صنفی رسانه دغدغه خبرنگاران را رفع می کند